Психодиагностика бағыты бойынша » Алматы облысы білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "Н.Бозжанов атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен" мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Алматы облысы білім басқармасының
Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"Н.Бозжанов атындағы орта мектебі"
мектепке дейінгі шағын орталығымен" мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қабылдау бөлімі :
87275952267
Есепші бөлімі:
+77275952267
Нашар көрушілер
нұсқасы
27
октябрь
2022

Психодиагностика бағыты бойынша

«Алматы облысы білім басқармасының» Балқаш ауданың білім бөлімі» мемлекеттік мекемісінің «Н.Бозжанов атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» мкм-гі

Қыркүйек айына аралығындағы атқарылған жұмыстардың

Хабарламасы


Психодиагностика бағыты бойынша 

Тақырыбы: « Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау » 

Мақсаты: Оқушылардың темперамент типін анықтау. 

Интерпретация:Темпераментті анықтау тесттің кілті.

Әр нұсқаға «1» ұпай беріледі.А) холерик — (ыстыққанды) Б) сангвиник — (жеңілқанды)В) флегматик — (суыққанды) Г) меланхолик — (ауырқанды)

Қай нұсқаның балы көп болса, сол темперамент иесінің көрсеткіші.

Темперамент — жүйке саласының тума қасиеттерін туындайтын адамның жеке - дара өзгешелігі.

Қортындысы:    2-4 сынып аралығында 61  оқушы толығымен қатысты.


Қортындысы 

Сангвиник

15

4

10

13

42  (69%)

Флегматик


1

3


4  (7%)

Меланхолик

5


1


6  (10%)

Холерик

2

3

1

2

8 ( 13%) 

Оқушы саны

22

9

15

15

61


5-7 сынып аралығында  66 оқушы толығымен қатысты


Қортындысы

Сангвиник

3


8

1

7

3

22 ( 33%)

Флегматик

6

2

7

1

6

1

23 ( 35%)

Меланхолик

5


2

4

3

1

15  ( 23%)

Холерик


4


1


2

7  (11%)

Оқушы саны

14

6

17

6

16

7

66






8-11 сынып аралығында  73 оқушы толығымен қатысты


10А

11А

Қортындысы 

Сангвиник

10

3

4

7

24   (33%)

Флегматик

5

12

9

9

24 (33%)

Меланхолик

1

3

2

3

9  (12% )

Холерик


1

2


3  ( 4%)

Оқушы саны

18

19

17

19 

73


   1 А сыныптарында «1-ші сыныпқа қабылдау»  дайындығын аңықтау мақсатында  Керн-Йирасек тесті алынды. Зерттеу жұмысы барысында  оқушылар назарына  «Ер адам суретін  салу», «Әріптерді көшіріп салу», «Бір топ нүктелерді көшіріп салу» ұсынылды  .  


Қортындысы:Жоғары -13 оқушы, орташа-4оқушы, төмен- 3оқушы.

Алтынхан, Адина,Алина. Аталған оқушылармен тузету дамыту жұмыстары жүргізіледі.


5 сынып оқушылармен «Өзін-өзі бағалау » атты сауалнама  жүргізілдіӨзін-өзі бағалау өз қабілетіне, мүмкіндігіне, мінез-құлқына ,ішкі жан дүниесіне,басқа адамдардың ортасында өз орны тағы басқа бойынша өзіне баға беруі болып табылатын адам санасының құрамдас бөлігі. Өзін-өзі бағалау арқылы адамның мінез-құлқы реттеледі,өзіне сыни көзқараспен қарауға үйренеді.Бағалау арқылы оқушыны сенімділікке ,ойлануға , шығармашылыққа тәрбиелеуге баулиды. Мақсаты: оқушылардың бойында өзін-өзі тану мотивациясын құру; өзін-өзі тану, рефлексияны дамытуға ықпал ету. Қатысқан: 14 оқушы.  


5 Б сынып оқушылары қатысқан 6 оқушы.




1-4 сынып ата-аналарынан «Балаларыңызға деген көңіл бөлу бағытыңыз дұрыс па екен?» атты сауалнама алынды. Сауалнамаға 53 ата-ата ана қатысты. Мақсаты: Отбасындағы балаға деген ата-ананың қарым-қатынасын аңықтау.







 

Тузету дамыту бағыты

Тақырыбы:  «Не жетпейді» әдістемесі 

Мақсаты: 1 сыныптың бейімделуге қиналған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету. Нұсқау Әр суретте қандайда бір мәнді бөлшек жетіспейді. Сен   жетіспей тұрған бөлшекті жылдам тауып атап көрсету. Оқушылар, барлық тапсырманы орындап шықты.



Профилактика психологиялық ағарту

    1 қазақ   сыныпта« Қанекей танысайық немесе қалпақ астындағы кім тұрады?»   атты жаттығулар жүргізілді. Бірінші жаттығуда  әр бала өзінің атын немесе үйде ата-анасы  қалай еркелетіп атаса сол атпен өзін таныстуы болды. Өзінің хоббиін атауы . Келесі жаттығуда «Жылан» ойыны болды.  Мақсаты : жаттығу тәртібін сақтап,бірлесіп әрекет етуге дағдыландыру.Бұл ойындар оқушылар  санамақ арқылы «жыланың басы» таңдалып алынады, «жыланның басы»  қандай қимылдар , бұрылыстар жасақалғандары да соны қайталап,жалыныспай жасауы қажет.

Қортындысы: Жаттығуда   оқушылар белсене атсалысты. Әр бала өзінін есімдерін айтып,не ұнататынын айтылды,оқушылар белсендік танытты. Екінші жаттығуда,оқушылар барысында үлгермеді. 3 рет қимыл арқылы жылдамдықпен орындап шықты.Жаттығу соныңда оқушылар өз әсерлерімен бөлісті. Қай жаттығудын қиындық тұғызғаны және несімен қызықты болғанын баяндап берді. 




    8-11 сынып оқушылармен «Мен өмірді таңдаймын» атты семинар тренинг  жүргізілді. Қатысқан  саны : 73 оқушы. Оқушыларға, Өміршендік ережесі туралы, «Танысу» жаттығуы , «Мейірімділік алаңы» мақсаты : Өз бойындағы жаман,жақсы қасиеттерді жазу. Іштегі жағымсыз жайттарды сыртқа шығару. «Менің көніл күйім қандай?»  Мақсаты: оқушылардын эмоцияларын бақылау.Оқушылар жаттығуға  белсене атсалысты,әр қатысушы өзінің жағымды , жағымсыз қасиеттерін айтып  берді.Сол бойынша қорытынды жүргізіледі . Бейне роликтер арқылы оқушылардың оз ойлары айтылды. Бірінші бейне роликте  «Анашым рахмет» туралы болды. Оқушылардын арасында өз эмоцияларына ерік бере алмайтын оқушыларда кездесті. Аталарымздын айтқан оқиғалары туралы да айта кетті. Өз ара келіспеушілікте болды. Оқушылар өз ара  пікірсайыс ұйымдастырылды.

Қортындысы:  Оқушылар әр жаттығуда белсендік танытыНәтижесінде оқушылар  өмірдің мәнін іздеу үшін әркім өз өміріне жауапкершілікпен, саналылықпен қарау қажеттігін айтылды.Оқушылардың өз бетінше шешім қабылдай алатын, бәсекеге қабілетті толыққанды дамыған тұлға қалыптастырылды 



Тақырыбы: «Емтихан дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»  

Мақсаты: емтиханға әзірленудің тиімді әдіс-тәсілдерін қолайлы формада жеткізу; Адамның ойлаған ойы мен алдына қойған мақсатына жету жолың онда кездесетін қиындықтарды жеңу жолдарын түсіндіру. Қатысқандар:  14 оқушы.

Тренинг сабақтын барысы: Шаттық шеңбері: «Өміршеңдік ережесі»,

Пікірталас: оқушылар 2 топқа бөлінеді топтарға мынадай сұрақтар беріледі.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

1.       Емтиханға қалай әзірленген тиімді?

2.       ¥БТ-ге әзірлену үшін жұмыс орнын қалай үйымдастыру керек?

3.       Емтихан алдындағы күнді қалай үйымдастыру керек?

4.       Емтиханды сәтті тапсыру үшін не істеу керек

Психологиялық тұрғыдан даярлану, психолог кеңесі берілді.

Қортындысы: Тренинг сабаққа белсене атсалысты.Пікірсайыста өз ойларымен бөлісті. Психологиялық кеңестер берілді. Оқушылардын ойларын ашық жеткізе отыра пікірлерлері тыңдалып,жаттығулар ойнатылды. «Өз жұлдызынды тап» жаттығуында оқушыларға ыңғаланып отырып көздерін жұмып , көз алдарына өздерін жұлдызға тенеу керек. Оқушылар көздерін ашқанда көз алдарынына не елестеді сол туралы ойлары тыңдалды. Оқушыларын жасырылып қалған жұлдызды табу ұсынылды. Оқушылардын бойларында құаныш көрініп арқы жақсы қасиетке теней отыра ,жұлдызды күнделіктеріне жасырып қойды. Оқушыларға әліде емтиханға байланысты жұмыстар жүргізіледі.


Консультация жүргізу 

1-11 сынып аралығында ата-аналармен Психологиялық қолдау келісім шарт туралы түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Ата-аналарға психологиялық –педагогикалық қолдауға өз келісімін беруге,ол білім беру ұымының ҚР «Білім беру» Заңымен ,орта білім беру ұйымдарындағы Психологиялық қызметтің Ережелерімен аңықтаған міндеттері мен құзіреттерін  неғұрлым толық орындау мақсатында жүзеге асырлады. Сонымен қатар 122 ата-ана өз келісін берді.

Педагогтерге оқушының баланы мектептегі оқуға психологиялық дайындау бойынша кеңес беру

Ата-анаға баланың зейін ерекшеліктерін дамыту жайлы кеңес беру

Ата-анаға баланың мектептегі оқуға  психологиялық дайындық бойынша


Оқушыларға

Жеткіншекке жадынама

Өз-өзіңді қорғаудың  8 тәсілі



Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

  5-11 сынып  оқушыларымен «Кибербуллинг туралы әңгімелесейік» шағын дәріс  жүргізілді.   Мақсаты: кибербуллинг туралы мәлімет беру, кибербуллингке тап болу белгілері және оның салдары, көрсетілетін көмектер туралы түсінік беру.  Оқушыларға, кибербуллинг туралы түсініктеме беріліп, бейне роликтер көрсетілді. Өз ара пікірлесіп,өз ойларын ортаға салды. Сондайға тап болмау үшін психологиялық кеңес берілді.


 
 



                                         Педагог психолог:       Ырымжанова А.К